Benut je Dynamics ERP volledig. Voeg er e-commerce aan toe!
Beschik je over Dynamics 365 Business Central of Dynamics NAV? Dan ligt de weg naar een webshop voor jou open. Volg ons Sana Commerce webinar op 29 april van 10u30 tot 12u00 en ontdek hoe je vlot e-commerce kan toevoegen aan je bestaande implementatie!
Agenda van het webinar – 29/04 om 10u30
Hoe maak je van je e-business project een succes?

Met onze bewezen ‘Sherpa-aanpak’ kapselen we e-commerce echt in je bedrijfsstrategie in. Met onderdelen als de digitale blauwdruk, de 1-2-3 live methode en het boostcamp lanceren we je succesvol.
Hoe vergroot je jouw webshop-omzet als je live bent?

Analyseer het surfgedrag, bevraag je klanten en monitor de cijfers van je webshop én online marketing. We geven je graag wat voorbeelden en delen de tools die we ervoor gebruiken. Doe er je voordeel mee!
Demonstratie van Sana Commerce Cloud

Dankzij de integratie met jouw ERP hoef je je geen zorgen meer te maken over artikelen, prijzen en voorraad op je webshop. Je kan je focussen op het uitbouwen van je e-business dankzij de krachtige personalisatie-, content- en marketingmogelijkheden.
Case: Technical Touch

Leer hoe deze distributeur van motorcross-onderdelen e-commerce inzet om de service naar klanten te verhogen, nieuwe markten te bedienen en de e-commerce omzet met 60% te laten groeien.
Case: Cook & Bake

Iedereen slaat aan het bakken met het assortiment van Cook & Bake. We helpen hen méér uit hun webshop te halen door de e-commerce te optimaliseren en online marketing kanalen beter af te stemmen.
Case: Vincent Sheppard

Vincent Sheppard maakt designmeubilair en verdeelt in meer dan 50 landen. In 2020 lanceerden we hun dealerportal waarmee ze al meteen een B2B E-commerce Award in de wacht sleepten als ‘best newcomer’
Meer over Sana Commerce
Sana Commerce gebruikt de bestaande data uit jouw Microsoft Dynamics of Microsoft Dynamics 365 ERP om jouw webshop aan te sturen. Het resultaat? Jouw ERP fungeert als enige informatiebron en de gegevens in de webshop zijn altijd nauwkeurig en compleet.
- Totale customer convenience: verleid klanten met gepersonaliseerde zelfservice en complete transparantie.
- Betrouwbaarheid zonder compromis: elimineer fouten en vertragingen voor een online ervaring waar klanten altijd op kunnen vertrouwen.
- Constante evolutie: pas jouw bedrijf snel en eenvoudig aan om aan de continu veranderende eisen van jouw klanten te voldoen.
Deze experts beantwoorden je vragen!
- Cédric Collet | Consultant digital ESC
- Armand van den Bosch | Sales manager Sana Commerce